مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:102023-02-20سياسي

عارف: امید به اصلاح باید راهبرد اصلی باشد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امید به اصلاح باید راهبرد اصلی باشد، گفت: برخورد روشنگرانه و مسئولانه با مشکلات و استفاده از خرد جمعی ایرانیان یک روش امیدوارانه برای عبور از شرایط فعلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست شورای عالی بنیاد امید ایرانیان با تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه و با قدردانی از اعضاء و تمامی ارکان بنیاد امید ایرانیان به جهت تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته، به تاثیر شرایط کرونایی و فضای سیاسی -اجتماعی کشور بر فعالیت های این بنیاد اشاره کرد و با تاکید بر اجرای دقیق اساسنامه و مرامنامه و فعال تر شدن همه ارکان بنیاد ،گفت: برای عبور از شرایط فعلی کشور و رسیدن به یک شرایط مناسب جهت پیشرفت و توسعه و امیدواری به آینده و برای تاثیرگذاری در جامعه هیچ راهی جز عبور از انفعال نداریم و شاید در این ارتباط مناسب ترین راه امید باشد.

وی با اشاره به فلسفه نام گذاری بنیاد به نام امید  در اواخر دهه 80 ،تصریح کرد: امید از نظر ما  توجه به واقعیات موجود جامعه و تلاش برای اصلاح برخی روشهای اداره جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب است.

امید به اصلاح باید راهبرد اصلی باشد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مصائب و مشکلات کنونی  از روزی آغاز شدند که بدخواها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: امید به اصلاح باید راهبرد اصلی باشد

عارف: امید به اصلاح باید راهبرد اصلی باشد