مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-20ورزشي

عبور استقلال از سد تیم 10 نفره/ آبی ها به یک چهارم نهایی رسیدند


تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

ارسلان مطهری(74) و آرمان رمضانی(78) برای استقلال گل زدند.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی(46 ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری(70 آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، کوین یامگا(89 رضا میرزایی)، مهدی قایدی(85 امید حامدی فر) و محمد محبی(85 سجاد شهباززاده) به میدان رفت و ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت کرد.

ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار با ملوان آبی پوشان که در دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر برابر ملوان به پیروزی رسیده بودند با این تفکر وارد زمین شدند که بتوانند مهمان شمالی خود را در همان نیمه اول از دور مسابقات حذف کنند اما دفاع خوب و کم اشتباه انزلی چی ها اجازه نداد شاگردان ساپینتو به گل برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور استقلال از سد تیم 10 نفره/ آبی ها به یک چهارم نهایی رسیدند

عبور استقلال از سد تیم 10 نفره/ آبی ها به یک چهارم نهایی رسیدند