مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-20سياسي

امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت ها بسیج شکل گرفته است


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت ها بسیج شکل گرفته است و آمادگی دارند جان خود را فدای وطن و انقلاب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز در چهارمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت، اظهار داشت: معجزه یعنی تناقض نما که با عللی غیر از علل مادی اتفاق می افتد و معجزه ی پیامبر خاتم (ص) این بود که در عین امی بودن توانست آیات الهی را که بشر از آوردن مانند آن عاجز است، تلاوت کند.

وی ادامه داد: دشمن یک پروژه ای چهل ساله را بر علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است؛ هر چند که می دانند نمی توانند نظام را از پا در بیاورند اما به هر صورت هر از گاهی با فتنه انگیزی در مسیر حرکت انقلاب، مانع تراشی می کنند که یکی از این برنامه ایجاد تفرقه بین قومیت ها و تجزیه طلبی است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت ها بسیج شکل گرفته است و آمادگی دارند جان خود را فدای وطن و انقلاب کنند چنانکه شهدای زیادی طی این سال ها تقدیم شده است.

حجت الاسلام شهریاری، با اشاره به جنگ ترکیبی ایجاد شده بر علیه نظام اسلامی، ادامه داد: در خارج از کشور شاهدیم که با راهبری جریانات نفاق عده ای را جمع می کنند و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت ها بسیج شکل گرفته است

امروز به برکت انقلاب اسلامی، در تمام قومیت ها بسیج شکل گرفته است