مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-20سياسي

انعقاد تفاهمنامه بین منابع طبیعی و بهزیستی استان تهران


تفاهمنامه ای بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل بهزیستی استان تهران در راستای حمایت از قشر ضعیف جامعه نشستی برگزار شد.

- تفاهمنامه ای بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل بهزیستی استان تهران در راستای حمایت از قشر ضعیف جامعه نشستی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نشستی با حضور رضا بیانی - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران - معاونش و فائقی - معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان تهران - در راستای انعقاد تفاهمنامه ای جهت حمایت از قشر ضعیف جامعه برگزار شد.

در این نشست بیانی گفت: اداره کل منابع طبیعی استان تهران در نظر دارد عرصه هایی که توسط افراد سودجو تصرف شده و با حکم ابلاغ قضایی از ید این متصرفان خارج شده را در قالب تفاهمنامه ای در اختیار بهزیستی قرار دهد تا افراد تحت پوشش آن که از قشر ضعیف جامعه هستند از آن استفاده کنند و از طرفی از اعیان و اشجار موجود در این اراضی محافظت کنند.

وی افزود: این تفاهمنامه زمان مشخصی دارد و صرفاً حق استفاده به جهت اسکان و اشتغال مانند استفاده از عایدی درختان آن وکشت گیاهان دارویی توسط افراد تحت تکفل بهزیستی را داراست و به منزله واگذاری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، فائقی - معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه بین منابع طبیعی و بهزیستی استان تهران

انعقاد تفاهمنامه بین منابع طبیعی و بهزیستی استان تهران