مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-20اقتصادي

توزیع بیش از 157 تن گوشت منجمد در بازارهای استان سمنان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع بیش از 157 تن گوشت منجمد گاو و گوساله به منظور تنظیم بازار و دسترسی شهروندان این استان به این کالای پرمصرف خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از توزیع بیش از 157 تن گوشت منجمد گاو و گوساله به منظور تنظیم بازار و دسترسی شهروندان این استان به این کالای پرمصرف خبر داد.

محمدرضا قاسمی یکم اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: 43 تن گوشت منجمد گوسفندی و 114 تن گوشت منجمد گوساله در هفته اخیر در بازار استان سمنان و بیشتر در فروشگاه های بزرگ و مراکز عرضه مواد پروتیینی عرضه شد.

وی با تاکید بر اینکه در تامین گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد ادامه داد: برای اینکه مردم آسان تر به گوشت منجمد دسترسی داشته باشند، با همکاری اتاق اصناف، مراکز عرضه افزایش می یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، شرکتهای تعاونی مصرف، فروشگاه های پروتیینی و تعاونی های مصرف را عمده ترین مراکز پخش گوشت منجمد عنوان و اضافه کرد: با همکاری اتاق اصناف، توزیع گوشت منجمد در استان سمنان نظم بهتری می گیرد و شبکه توزیع در این روش گسترده تر می شود تا دسترسی شهروندان به گوشت منجمد آسانتر شود.

وی گفت: قیمت گوشت گوسفند در بازار امروز استان سمنان برای هر کیلوگرم بین 340 تا 370 هزار تومان، برای گوشت گوساله 260 تا 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 157 تن گوشت منجمد در بازارهای استان سمنان

توزیع بیش از 157 تن گوشت منجمد در بازارهای استان سمنان