مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-20اجتماعي

جابجایی 1200 اصله درخت در جنوب تهران


با هدف صیانت از سرانه فضای سبز موجود و همچنین رفع معارضین واقع در مسیر اجرای پروژه های عمران شهری ، بیش از 1200 اصله درخت را منتقل و در نقاط جدید غرس خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد خسروی با اشاره به این نکته که تعداد بیشماری درخت مثمر و غیر مثمر در مسیر اجرای تعداد 8 پروژه راه و باند واقع و انتقال و غرس مجدد آنها در محل های جدید تنها راهکار برای رفع معضل یادشده بود، اظهارکرد: اتصال محور مواصلاتی 45 متری بهار به بلوار 45 متری زرند ، بزرگراه 76 متری شهید بروجردی و خیابان شهید منصور عمرانی ، بلوار الغدیر به بلوار معلم و بزرگراه 76 متری شهید بروجردی همراه با زیر گذر سعیدی ، بلوار 35 متری شهیدان بهرامی و اجرای عملیات عمرانی پیرامون میدان امام علی (ع) از این دست پروژه های راه و باند بوده که مدیریت شهری برای اتمام آنها ناگزیر به انتقال بیش از 1200 اصله درخت غیر مثمر و غرس مجدد آنها در نقاط جدید می باشد.

وی ادامه داد : از ابتدای فصل زمستان که ماهیت درختان در حالت خواب بوده تا کنون نزدیک به 200 اصله درخت انتقال و پیش بینی ها حاکی از جابجایی بیش از 1000 اصله دیگر نیز تا پیش از فصل رویش است.

به گفته خسروی ، مراتع و بخش جنگل کاری اراضی موسوم به خرمنکوب و حاشیه مجموعه ورزشی شهید عبدالله وند در محله خلیج فارس نقاط جدید حیات این تعداد درخت بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 1200 اصله درخت در جنوب تهران

جابجایی 1200 اصله درخت در جنوب تهران