مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-20حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ارزهای دیجیتال در یزد


رییس پلیس فتا استان یزد از شناسایی فردی کلاهبردار که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به روش پانزی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، - ایسنا/یزد رییس پلیس فتا استان یزد از شناسایی فردی کلاهبردار که در پوشش سرمایه گذاری ارز دیجیتال و دریافت سود کلان به روش پانزی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی در خصوص جزییات این خبر گفت: به دنبال مراجعه و شکواییه چند نفر از شهروندان به پلیس فتای استان مبنی بر سرقت موجودی کیف پول الکترونیکی آن ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند؛ مدتی قبل به قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ارز دیجیتال کردند ولی پس از مدتی متوجه ‏به سرقت رفتن موجودی حسابشان شدند.

‏ رییس پلیس فتای استان گفت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و بررسی های اولیه مستندات دیجیتالی ارائه شده و انجام اقدامات تخصصی، فرد مورد نظر شناسایی شد.

سرهنگ ابوطالبی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته محل اختفای متهم که در یکی از استان های شمال کشور بود، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ارزهای دیجیتال در یزد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ارزهای دیجیتال در یزد