مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-20اقتصادي

آستان شاهچراغ در تخریب های شیراز مداخله ندارد/تکذیب فروش قبرهای 3 میلیاردی


معاون توسعه و مدیریت آستان شاهچراغ تاکید کرد، این آستان نه مصوب کننده و نه مجری طرح (توسعه/ساماندهی) در بافت تاریخی شیراز است و نه به کسی فشاری می آورد که کاری انجام شود.

- معاون توسعه و مدیریت آستان شاهچراغ تاکید کرد، این آستان نه مصوب کننده و نه مجری طرح (توسعه/ساماندهی) در بافت تاریخی شیراز است و نه به کسی فشاری می آورد که کاری انجام شود.

این طور نشود که به نام حرم و به کام دیگران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا صحراییان ـ معاون توسعه و مدیریت آستان شاهچراغ ـ در یک برنامه تلویزیونی درباره طرح واکنش برانگیز ساماندهی بافت اطراف حرم شاهچراغ که با حضور دو موافق از تولیت آستان شاهچراغ و استانداری و دو منتقد پخش شد، گفت: قبل از انقلاب شرکت امکو طرحی را تصویب می کند، حرم (شاهچراغ) همیشه طرح مصوب داشته، هرچند طرح امکو دستخوش تغییراتی شده است.

شاید یکی از دلایل این که اطراف بافت حرم ها در شیراز دچار آسیب شده و همه ناراحت بافت هستند، بلاتکلیفی بوده و عزم ملی برای رفاه حال مردم و مجاوران حرم ایجاد نشده است که ساماندهی و بازآفرینی واقعی اطراف حرم ها شکل بگیرد.

قبرفروشی و ارزان خریدن خانه ها شایعه است او سپس با اشاره به محدوده طرح 57 هکتاری که متمرکز در قلب بافت تاریخی شهر شیراز است و منتقدان و معترضانی دارد، اظهار کرد: بافت تاریخی شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان شاهچراغ در تخریب های شیراز مداخله ندارد/تکذیب فروش قبرهای 3 میلیاردی

آستان شاهچراغ در تخریب های شیراز مداخله ندارد/تکذیب فروش قبرهای 3 میلیاردی