مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:262023-02-20اقتصادي

صدور 2 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در اردبیل


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: 2 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در طول سال1401 برای محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل صادر شد.

- هاشم علایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در تشریح عملکرد یک ساله اداره کل اظهار کرد: 2 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در طول سال 1401 برای محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل صادر شد.

وی افزود: با هدف بررسی مدارک متقاضیان پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها و در راستای اجرای دستورالعمل صدور، تمدید، تعلیق، رفع تعلیق و ابطال پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده های محصولات کشاورزی کمیته علائم مزبور با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و کارشناسان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: پروانه کاربرد نشان آلاینده ها برای محصولات کشاورزی خیار گلخانه ای در شهرستان مشگین شهر و توت فرنگی در شهرستان خلخال صادر شده است.

علایی در ادامه افزود: صدور پروانه های نشان حد مجاز آلاینده ها در راستای کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی در حدود مجاز استاندارد است که این مهم، ارتقا کیفیت و سلامت محصولات تولیدی کشاورزی و حفاظت از آب و خاک را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در اردبیل

صدور 2 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در اردبیل