مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-20حوادث

5 رویداد پلیسی در استان سمنان رخ داد/ برخورد جدی با مخلان امنیت


فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج رویداد پلیسی در سطح استان رخ داده است، گفت: با هرگونه فرد، اشخاص، گروه یا نهاد مخل امنیت به طور جد برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه یی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج عملیات ویژه پلیسی در استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این رویدادها در شهرهای سرخه، سمنان، شاهرود و گرمسار رخ داده که جرایمی نظیر سرقت، قاچاق، دستگیری قاتل و برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم را در بردارد.

وی ضمن بیان اینکه از بین این عملیات ها دو مورد متعلق به شهرستان سرخه است، افزود: در راستای اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف در سطح این شهرستان، هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد و همچنین 15 قطعه شترمرغ زنده نیز از قسمت بار کامیون در محور اصلی سرخه مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق سریالی سارق سیم و کابل هوایی برق در شاهرود دستگیر و به 102 فقره سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کرد، افزود: این سارق معتاد همدستی نیز داشت که در پایتخت به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بود لذا با انجام هماهنگی های قضایی متهم ردیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 رویداد پلیسی در استان سمنان رخ داد/ برخورد جدی با مخلان امنیت

5 رویداد پلیسی در استان سمنان رخ داد/ برخورد جدی با مخلان امنیت