مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-20فرهنگي

آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروندان نمونه اردبیل» برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروند نمونه اردبیل» با معرفی شهروندان نمونه در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: آیین اختتامیه اولین جشنواره شهروند نمونه اردبیل با معرفی شهروندان نمونه در اردبیل برگزار می شود.

اباصلت ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: آیین اختتامیه اولین جشنواره شهروند نمونه اردبیل با معرفی شهروندان نمونه، روز چهارشنبه سوم اسفندماه ساعت 10 صبح در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره با هدف معرفی شهروندان نمونه در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی طی ماه های اخیر فعالیت خود را آغاز کرده بود، خاطرنشان کرد: بیش از 300 شهروند به دبیرخانه این جشنواره معرفی شده اند که توسط داوران داوری شده و در نهایت معرفی خواهند شد.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هدف از اجرای این طرح را شناسایی، معرفی و برجسته سازی سرمایه های اجتماعی و فرهنگی شهر اردبیل و ایجاد علاقه در بین شهروندان به منظور مشارکت در امور مرتبط با شهر اعلام کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این طرح با شعار اردبیل شهر همدلی و مهربانی در شهر اردبیل اجرا می شود، افزود: چشم انداز طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروندان نمونه اردبیل» برگزار می شود

آیین اختتامیه اولین جشنواره «شهروندان نمونه اردبیل» برگزار می شود