مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:512023-02-20اجتماعي

خانه تکانی با اجرای طرح بهار جانها


شهردار منطقه 9 از اجرای طرح بهار جانها در محور شهید دستغیب با استفاده از 25 نفر از عوامل کارگری تا 15 اسفند به منظور انجام مستمر اقدامات خدمات شهری در خیابان مذکور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس ،سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح بهارجانها به مدت 23 روز کاری در خیابان شهید دستغیب اجرا و تمامی المانهای شهری این مسیر پرتردد محلی بهسازی می شوند.

وی افزود: با اجرای مستمرطرح خدمت بهار جانها رفت و روب و نظافت در خیابان  شهید دستغیب و کوچه های منشعب آن به طور کامل اجرا و در این مسیر عملیات حذف زواید فیزیکی، کاشت گل و گیاه  به همراه رنگ آمیزی مبلمان شهری نیز انجام می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور در حقیقت یک خانه تکانی اساسی است، گفت: طی 23 روز کار و  با حضور 25 نفر از عوامل کارگری، خدمات شهری با استفاده از دستگاه ماشین آلات مخصوص شامل فان، تانکر واترجت، مخزن شور و مینی پک به منظور ارتقای محیط زیست شهری در خیابان شهید دستغیب ارائه می شود.

مرتضوی در ادامه اظهار داشت: امور فضای سبز، لایروبی انهار، ساماندهی تابلوها، رنگ آمیزی، ترمیم پیاده روها و جانمایی دریچه ها، حذف زواید فیزیکی در محور مذکور با نظارت مهندسان ناظرشهری تا 15 اسفندماه به طور مستمر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تکانی با اجرای طرح بهار جانها

خانه تکانی با اجرای طرح بهار جانها