مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-20سياسي

شرط شورای شهر برای مولدسازی اموال شهرداری


عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره چگونگی مولدسازی اموال شهرداری تهران توضیحاتی داد و گفت: شهرداری برای فروش املاک خود از شورای شهر مجوز می خواهد.

- ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اظهارات شهردار تهران مبنی بر مولدسازی اموال شهرداری گفت: به صورت دقیق نمی دانم که منظور شهردار تهران از مولدسازی اموال شهرداری تهران چه بوده است اما فروش املاک شهرداری با اجازه شورای شهر میسر است.

وی ادامه داد: از دوره های مختلف مدیریت شهری روال به اینگونه است که در زمان تقدیم بودجه شهرداری به شورای شهر، پیوستی از املاکی که شهرداری می خواهد آنها را برای سال آینده به فروش برساند آورده می شود.

امانی با بیان اینکه در لایحه بودجه منابعی تحت عنوان واگذاری دارایی های سرمایه ای وجود دارد که در بستر آن و املاک شهرداری تهران به فروش می رسد اظهار کرد: امسال شهرداری تهران در این بخش مبلغ 9 هزار و 700 میلیارد تومان را به شورای شهر پیشنهاد داده است تا از محل فروش این دارایی ها منابع مورد نیاز خود را کسب کند.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 1402 و در بخش واگذاری دارایی های سرمایه ای بیان شده شهرداری مجاز است در قالب لیست ارائه شده و مقدار مجاز املاک خود را به فروش برساند تا بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط شورای شهر برای مولدسازی اموال شهرداری

شرط شورای شهر برای مولدسازی اموال شهرداری