مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-20اقتصادي

19 هزار خودرو در خراسان رضوی دوگانه سوز شدند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون 19 هزار خودرو عمومی در استان به صورت رایگان گازسوز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر اصغری اظهار کرد: 50 کارگاه مجاز در استان برای دوگانه سوز کردن خودروها فعال هستند که از این تعداد 20 کارگاه اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را رایگان انجام می دهند.

وی درباره اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها افزود: از ابتدای اجرای این طرح حدوداً 19 هزار خودرو در خراسان رضوی دوگانه سوز شده است؛ ضمن اینکه نسبت به سهمی که اعلام شده بود، نسبتاً جلوتر هستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی تصریح کرد: تعداد کارگاه های فعال در منطقه برای تبدیل خودروها 20 کارگاه است که حداقل 60 درصد آن در شهر مشهد و بقیه در سطح منطقه فعالیت دارد.

اصغری بابیان اینکه نام نویسی متقاضیان گازسوز کردن خودروها همچنان ادامه دارد، افزود: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیک ترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: رشد و توسعه صنعت سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار خودرو در خراسان رضوی دوگانه سوز شدند

19 هزار خودرو در خراسان رضوی دوگانه سوز شدند