مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-20سياسي

توجه جدی شهرداریها به موضوع نما و هویت بخشی شهر ضروری است


رییس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر ضرورت توجه جدی شهرداریها بر موضوع نما و هویت بخشی به شهر تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر ضرورت توجه جدی شهرداریها بر موضوع نما و هویت بخشی به شهر تاکید کرد.

یوسف ساجد در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل بر ضرورت افزایش تعامل شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر با نظام مهندسی تاکید کرد و افزود : این نشست به منظور بررسی مسایل مشترک فی مابین برگزار شد به طوری که معتقدیم تعامل وهم افزایی بین نظام مهندسی ساختمان و شوراهای اسلامی در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به زلزله اخیر خوی و اهمیت نقش مهندسان در ساخت و ساز شهری و روستایی تصریح کرد: زلزله را می توان از تهدید به فرصت تبدیل کرد، به شرطی که اولا این مقاوم سازی بر اساس مقررات ملی و توسط مهندسین ساختمان ها اتفاق بی افتد ثانیا با مقاوم سازی بناهای موجود و بازسازی منازل آسیب دیده مناطق زلزله زده به ویژه در روستاها استحکام و ضریب ایمنی ساختمان ها بالا برود.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با تاکید بر ضرورت توجه جدی شهرداریها بر موضوع نما و هویت بخشی به شهر نیز گفت: تلاش ما این است در بخش صدور مجوز ساخت و ساز شهرداری ها نظارت جدی بر موضوع نما وجود داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی شهرداریها به موضوع نما و هویت بخشی شهر ضروری است

توجه جدی شهرداریها به موضوع نما و هویت بخشی شهر ضروری است