مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-20فرهنگي

برگزاری دومین رویداد نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد


شهرکرد_رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین رویداد نمایشی و همایش استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد چهارم و پنجم اسفندماه 1401 در شهرکرد برگزار می شود.

- احسان قائدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دومین رویداد نمایشی و همایش استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری از سوی واحد نمایش حوزه هنری با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد این استان چهارم و پنجم اسفند ماه 1401 در شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: در دومین رویداد نمایشی تئاتر بچه های مسجد چهارمحال و بختیاری 33 گروه متقاضی بودند و پس از اجرای این 33 گروه و بازبینی آثار در حین اجرا، 10 گروه از این استان برای برگزاری دومین همایش استانی انتخاب شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد رشد و پرورش گروه های نمایشی نوجوان و جوان در مساجد استان است و تلاش داریم در طول سال با برگزاری کارگاه های آموزشی نیروهای جوان و با استعداد هنرهای نمایشی را جذب و پرورش دهیم.

قائدی عنوان کرد: در دومین رویداد نمایشی تئاتر بچه های مسجد از شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان آثار هنرمندان بچه های مسجد اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رویداد سه اثر برتر برای معرفی به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد معرفی خواهد شد و از گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین رویداد نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد

برگزاری دومین رویداد نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد