مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:482023-02-20سياسي

در نشست مقامات قضایی با کارگران معدن زغال سنگ «همکار» راور چه گذشت؟


رییس دادگستری راور با همراهی دادستان این شهرستان از معدن بزرگ زغال سنگ همکار بازدید و در گفت و گو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند که در این میان توجه به مسائل کاری، - در نشست مقامات قضایی با کارگران معدن زغال سنگ همکار راور چه گذشت؟ ایسنا/کرمان رییس دادگستری راور با همراهی دادستان این شهرستان از معدن بزرگ زغال سنگ همکار بازدید و در گفت و گو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود را بررسی کردند که در این میان توجه به مسائل کاری، استخدامی و بیمه ای در صدر مطالبات کارگران قرار داشت.

مسلم کاربخش رییس دادگستری شهرستان راور در حاشیه این دیدار گفت: دستگاه قضایی در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی می پردازد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که بنام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و از آنجایی که رونق تولید موجب حل مشکلات اقتصادی و همچنین رفع معضل بیکاری و بهبود معیشت مردم خواهد شد، از همه ظرفیت ها برای رفع موانع تولید استفاده کرده و در این عرصه اقدامات موثر و قاطعی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست مقامات قضایی با کارگران معدن زغال سنگ «همکار» راور چه گذشت؟

در نشست مقامات قضایی با کارگران معدن زغال سنگ «همکار» راور چه گذشت؟