مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:362023-02-20حوادث

توضیح دادستان اهواز درباره قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک اهوازی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از وضعیت کودک سه ساله ای که در جریان قصور پزشکی در بیمارستان ابوذر دچار سوختگی شده بود، بازدید و دستورات قضایی برای پیگیری و درمان سریع این کودک را صادر کرد.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از وضعیت کودک سه ساله ای که در جریان قصور پزشکی در بیمارستان ابوذر دچار سوختگی شده بود، بازدید و دستورات قضایی برای پیگیری و درمان سریع این کودک را صادر کرد.

صادق جعفری چگنی با اشاره به به موضوع قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک 3 ساله اهوازی در بیمارستان کودکان ابوذر اهواز گفت: این کودک که برای عمل آپاندیس در بیمارستان ابوذر اهواز بستری بود، در اتاق عمل دچار سوختگی از ناحیه کمر و پا شد که دادستان عمومی و انقلاب اهواز به محض اطلاع از این خبر، در بیمارستان حاضر و ضمن عیادت از بیمار و دلجویی از خانواده وی، موضوع را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی با بیان این که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است، گفت: در راستای ماده 2 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان این موضوع بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد با رعایت مقررات نسبت به بررسی تخلفات صورت گرفته، مقصران حادثه شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دادستان اهواز درباره قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک اهوازی

توضیح دادستان اهواز درباره قصور پزشکی منجر به حادثه برای کودک اهوازی