مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-20بين الملل

اقدامات غیرمسئولانه اسراییل امنیت منطقه را به خطر انداخته است


وزیرخارجه کوبا تجاوز اخیر هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم کرد و تل آویو را عامل بر هم زننده امنیت اقلیمی توصیف نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله هوایی بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در دمشق و اطراف آن موجب کشته و زخمی شدن 20 شهروند سوری شد.

در واکنش به این تجاوز وحشیانه، برونو رودریگز پاری یا وزیرخارجه کوبا در توییتر نوشت: کوبا با شدیدترین عبارات حمله هوایی اسراییل به دمشق را محکوم می کند.

وی افزود: این حمله هوایی حاکمیت ملی کشور سوریه را نقض کرده و در شرایطی که مردم این کشور درگیر زلزله اخیر با هزاران نفر قربانی هستند، رخ داده است.

وزیرخارجه کوبا در ادامه تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی را اقدامی غیر مسئولانه توصیف کرد که امنیت منطقه ای را در معرض تهدید قرار داده است.

در همین رابطه، امیلیو لوسادا گارسیا از مقامات ارشد حزب کمونیست کوبا در پیامی توییتری، حمله اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را به شدت محکوم کرد.

وی تاکید کرد: در شرایطی که مردم کشور دوست سوریه، با درد و رنج ناشی از زلزله ویرانگر اخیر روبرو هستند، انجام چنین حملاتی اقدامی بسیار غیر انسانی محسوب می شود.

گفتنی است در تجاوز هوایی بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی علیه سوریه، دستکم پنج منطقه مسکونی در دمشق و حومه آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات غیرمسئولانه اسراییل امنیت منطقه را به خطر انداخته است

اقدامات غیرمسئولانه اسراییل امنیت منطقه را به خطر انداخته است