موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:272023-02-20سياسي

وزیر فرهنگ دو عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را منصوب کرد


وزیر فرهنگ در احکامی جداگانه محمدرضا سنگری و محسن مومنی شریف را به عنوان اعضای شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در بخشی از متن احکام محمدمهدی اسماعیلی  وزیر فرهنگ و رییس شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور خطاب به محمدرضا سنگری و محسن مومنی شریف آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر و صلاحیت حرفه­ای و هنری،  براساس ماده2 متمم آیین­نامه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور(مصوب جلسه 569 مورخ 12/7/1384 شورای­عالی انقلاب فرهنگی) به موجب این حکم به عنوان عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در حوزه تخصصی شعر و داستان منصوب می­شوید.

امید است با همکاری و همراهی دبیرخانه شورا و برگزاری جلسات مستمر و بررسی دقیق  و عمیق آثار متقاضیان  در انجام این مهم موفق باشید.

گفتنی است، شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به منظور  ارزش گذاری به تخصص و تجربه و پاسداشت شأن و منزلت هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور تشکیل شده است و ارزشیابی و طبقه بندی فعالیت ها و آثار هنرمندان و نویسندگان و شاعران منحصراً توسط این شورا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ دو عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را منصوب کرد

وزیر فرهنگ دو عضو شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران را منصوب کرد