مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:152023-02-20اقتصادي

بیش از 2000 هکتار اراضی ملی استان تهران دارای سند تک برگی شد


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از 2000 هکتار از اراضی ملی در شهرستان های شمیرانات، پاکدشت و فیروزکوه خبر داد.

- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از اخذ سند تک برگی برای بیش از 2000 هکتار از اراضی ملی در شهرستان های شمیرانات، پاکدشت و فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا بیانی گفت: تثبیت مالکیت دولت با اخذ 9 سند کاداستر(تک برگی) به میزان 2038 هکتار، یک سند به مساحت یک میلیون و 964 هزار و 788 متر از اراضی ملی در پلاک قلقلک چشمه شهرستان شمیرانات، چهار سند به مساحت 479 هزار و 532 متر( سه سند در پلاک ده امام) و یک سند در پلاک کولیک شهرستان پاکدشت و چهار سند به مساحت 16 میلیون و 976 هزار و 700 متر از اراضی ملی در پلاک های جلیزجند و کیالک شهرستان فیروزکوه با اقدام روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های مذکور و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک این سه شهرستان به منظور جلوگیری از زمین خواری و تعرض به انفال و بیت المال متعلق به مردم دارای سند کاداستر تک برگی شد.

وی تاکید کرد: می توانیم در آینده ای بسیار نزدیک جشن اتمام کاداستر را در استان تهران برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، بیانی در پایان گفت: بعد از اتمام کاداستر در استان تهران و مشخص شدن مرز بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 هکتار اراضی ملی استان تهران دارای سند تک برگی شد

بیش از 2000 هکتار اراضی ملی استان تهران دارای سند تک برگی شد