مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:012023-02-20پزشكي

طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دوازدهمین طرح جهادی درمانی شهرستان رفسنجان به مناسبت عید مبعث به نام محمد رسول الله(صلی الله و آله) در سیستان و بلوچستان به مدت دو روز برگزار و به 3000 نفر از هموطنان خدمات ارائه شد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: دوازدهمین طرح جهادی درمانی شهرستان رفسنجان به مناسبت عید مبعث به نام محمد رسول الله(صلی الله و آله) در سیستان و بلوچستان به مدت دو روز برگزار و به 3000 نفر از هموطنان خدمات ارائه شد.

دکتر وحیدمحمدی شاهرخی امروز اول اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت کانون جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و امور درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ دوازدهمین طرح جهادی درمانی شهرستان رفسنجان در روستای گراغه از توابع منطقه نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح خدمات پزشکی عمومی و تخصصی شامل داخلی، زنان و زایمان، مامایی، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، خدمات پرستاری و تزریقات صورت گرفت.

محمدی توضیح داد: در این طرح پزشکان متخصص و تیم دندانپزشکی که خدمات معاینه، کشیدن، آندو، کراید تراپی و عصب کشی انجام دادند و همچنین خدمات مامایی، پرستاری، نیز به بیش از 3000 نفر خدمات دارویی و درمانی ارائه دادند و به بیماران با تشخیص پزشک داروی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید

طرح جهادی درمانی رفسنجان به سیستان و بلوچستان رسید