مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-20ورزشي

اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی شد/تمرین با مربی خارجی هیچ شد


اعضای تیم ملی تیروکمان که طی 5 ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون تیروکمان از معدود فدراسیون هایی است که اخیرا اقدام به جذب مربی خارجی از کره جنوبی کرد تا با ایجاد تحول لازم در کادر فنی و برنامه های آماده سازی، کمانداران را برای حضور نتیجه بخش تر در میادین مهم آسیایی و جهانی آماده کند.

فدراسیون تیروکمان برای همکاری با هونگ سونگ هو متحمل پرداخت حقوق ماهیانه 7 هزار یورویی به او شده است.

علاوه بر این با نظر او، مربیان جدیدی ویژه هر یک از تیم های ریکرو و کامپوند منصوب کرد و طی ماه های اخیر به صورت مستمر برگزارکننده اردوی آماده سازی در تهران، کیش و ماهشهر بود.

طی این مدت البته با نظر سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان هیچ اعزامی صورت نگرفت تا وی با نظارت دقیق تر در اردوهای تمرینی به ارزیابی بیشتر و کاملتری از وضعیت کمانداران دست یابد سپس بر اساس شناخت حاصله، برای تعیین ترکیب جدید تیم ملی و حضور در میادین بین المللی تصمیم گیری کند.

بر این اساس مقرر شد حضور در مرحله نخست کاپ آسیا در سال جاری میلادی به عنوان اولین میدان برای محک خوردن کمانداران در دوره جدید تمرینی آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی شد/تمرین با مربی خارجی هیچ شد

اعزام کمانداران به کاپ آسیا منتفی شد/تمرین با مربی خارجی هیچ شد