مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-20بين الملل

گروه امداد و نجات اسراییل نسخه های خطی را از ترکیه به سرقت برد!


رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که گروه امداد و نجات اسراییل که برای کمک رسانی به زلزله زدگان به ترکیه رفته بود، نسخه های خطی تاریخی را به اراضی اشغالی قاچاق کرد.

- گروه امداد و نجات اسراییل نسخه های خطی را از ترکیه به سرقت برد! رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که گروه امداد و نجات اسراییل که برای کمک رسانی به زلزله زدگان به ترکیه رفته بود، نسخه های خطی تاریخی را به اراضی اشغالی قاچاق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرلر ترکیه، پس از وقوع زلزله در قهرمان ماراش، اسراییل نیز گروهی را برای کمک به عملیات جستجو و نجات به مناطق زلزله زده ترکیه اعزام کرد؛ اما زمان بازگشت این گروه به اراضی اشغالی پس از اتمام کارش در ترکیه، اتفاق جالبی رخ داد و مشخص شد که زاکا، یکی از اعضای این گروه یک نسخه خطی توراتی را که دو قرن قدمت دارد و در کنیسه انطاکیه نگهداری می شد، از یک کنیسه ویران شده در اثر زلزله در شهر انطاکیه به سرقت برده و با خود به اراضی اشغالی برده است! همچنین اخبار و عکس های آثار تاریخی که قاچاق شدند، در رسانه های اسراییلی منتشر شدند.

دو سایت اسراییلی وای نت و اورشلیم پست اعلام کردند، هاییم اوتمازجین، فرمانده گروه جستجو و نجات زاکا مدعی شد، یک فرد سالخورده در انطاکیه او را مامور این کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه امداد و نجات اسراییل نسخه های خطی را از ترکیه به سرقت برد!

گروه امداد و نجات اسراییل نسخه های خطی را از ترکیه به سرقت برد!