مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-20سياسي

برترین های مسابقات فوتسال شهرک های صنعتی ایران معرفی شدند


خراسان شمالی قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بزرگداشت شهید محمدرضا جبلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اختتامیه سیزدهمین دوره رقابت های جام بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، بزرگداشت شهید محمدرضا جبلی در دانشگاه سمنان صبح امروز به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، خراسان شمالی به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها شناخته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: تیم خراسان شمالی در دیدار فینال موفق به شکست یک بر صفر تیم خوزستان شد و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

وی بیان کرد: در دیدار رده بندی سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تیم بوشهر توانست هفت بر صفر تیم کرمانشاه را شکست دهد و به مقام سومی این رقابت ها دست یابد و تیم سمنان هم به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت ها معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات فوتسال شهرک های صنعتی ایران معرفی شدند

برترین های مسابقات فوتسال شهرک های صنعتی ایران معرفی شدند