مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:312023-02-20اجتماعي

امکانات مرز خسروی باید افزایش یابد


استاندار کرمانشاه تداوم تردد زوار از مرز خسروی را یکی از اولویت های استان برشمرد و گفت: کیفیت خدمات و امکانات مرز خسروی باید در سطحی باشد که زواری که این مرز را انتخاب می کنند، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تداوم تردد زوار از مرز خسروی را یکی از اولویت های استان برشمرد و گفت: کیفیت خدمات و امکانات مرز خسروی باید در سطحی باشد که زواری که این مرز را انتخاب می کنند، در آینده تبدیل به یک مبلغ برای ترغیب دیگر افراد برای عبور از مرز خسروی شوند.

دکتر محمدطیب صحرایی در دیدار با مدیر حج و زیارت استان و معاونین این مجموعه، عنوان کرد: بخش مهمی از فریضه های دینی مردم مانند حضور در آیین حج و زیارت خانه خدا و دیگر اماکن مقدسه و همچنین زیارت عتبات عالیات از طریق مجموعه حج و زیارت انجام می شود که نشانگر اهمیت بسیار زیاد این مجموعه است.

وی تاکید کرد: مجموعه ای با ویژگی های سازمان حج و زیارت، در کنار تلاش برای فراهم کردن زیرساخت ها و سخت افزارها برای حضور راحت تر افراد در آیین حج و یا زیارت عتبات عالیات، باید به بعد فرهنگی موضوع و تقویت معنوی و روحانی افراد هم بسیار توجه کند.

صحرایی عنوان کرد: راه اندازی تورهای با قیمت مناسب برای تشرف به عتبات یک حرکت بسیار خوب است که امکان زیارت حضوری را برای اقشار مختلف فراهم می کند، اما لازم است به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مرز خسروی باید افزایش یابد

امکانات مرز خسروی باید افزایش یابد