مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-20حوادث

کشف 595 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف 595 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجید کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در حاشیه همایش تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر و در جمع خبرنگاران از کشف 595 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: تریاک همچنان در صدر کشفیات است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه مهم ترین دغدغه و نگرانی ما در زمینه امر مبارزه مواد مخدر در حال حاضر تولید انبوه مواد مخدر شیشه در افغانستان است، گفت: به تازگی 27 تن شیشه در افغانستان شناسایی و کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه امیدواریم حاکمان افغانستان به این موضوع حساسیت نشان دهند و جلوی تولید بیشتر ماده مخدر شیشه را بگیرند، اظهار کرد: یکی از دستور کارهای جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات دیپلماتیک و رایزنی با کشورهای دیگر است تا جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است، گفت: درست است کشف مواد مخدر مهم است اما اگر مردم در خیابان ها معتاد متجاهر در خیابان ببینند فکر می کنند که اقدامات پلیس بی اهمیت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 595 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری

کشف 595 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری