مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-20اجتماعي

سرشماری بیش از 4000 پرنده مهاجر در کرمانشاه


معاون محیط طبیعی محیط زیست کرمانشاه از سرشماری نزدیک به چهار هزار قطعه پرنده مهاجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال بیشترین پرندگان مهاجری که در استان داشتیم اردک سرسبز و لک لک سفید بود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون محیط طبیعی محیط زیست کرمانشاه از سرشماری نزدیک به چهار هزار قطعه پرنده مهاجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال بیشترین پرندگان مهاجری که در استان داشتیم اردک سرسبز و لک لک سفید بود.

فرشاد فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ایران نیز مانند تمام مناطق نیمکره شمالی سرشماری پرندگان در ماه ژانویه انجام می شود، افزود: در کرمانشاه نیز سرشماری از 10 دی ماه آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه داشت.

وی از سرشماری نزدیک به چهار هزار قطعه پرنده در این طرح خبر داد و اظهار کرد: تعداد پرندگان سرشماری شده نسبت به سال گذشته که شرایط خشکسالی مشابهی داشتیم تفاوت چندانی نداشت، اما نسبت به سال های پربارش با کاهش محسوس مواجه بوده است.

معاون محیط طبیعی محیط زیست کرمانشاه عمده پرندگانی که امسال سرشماری شدند را شامل اردک سرسبز به تعداد 1037 قطعه و پس از آن لک لک سفید به تعداد 826 قطعه اعلام کرد و ادامه داد: امسال حضور لک لک سفید در استان گسترده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری بیش از 4000 پرنده مهاجر در کرمانشاه

سرشماری بیش از 4000 پرنده مهاجر در کرمانشاه