مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:392023-02-20فرهنگي

دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در استان برگزار می شود.

- غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشه ای دفاع مقدس خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان خبر داد و اظهارداشت: فراخوان در حوزه داستان کوتاه دفاع مقدس در کشور منتشر شده و نویسندگان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف این جشنواره به اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ارسال کنند.

وی گفت: دوازدهمین دوره برگزاری جایزه ادبی یوسف در قالب داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با تأکید بر وحدت، همبستگی ملی و تحقق ایران قوی و ترویج ارزش های شهدا و معارف دفاع مقدس برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه این جشنواره در دو رده سنی بزرگسال و نوجوان و یک بخش ویژه برگزار می شود، افزود: در بخش های بزرگسال و نوجوان، موضوع اصلی داستان های ارسالی باید حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام باشد و بخش ویژه جایزه امسال نیز به موضوع وحدت ملی - ایران قوی اختصاص دارد.

سرهنگ فلاحی ادامه داد: نویسندگان و پژوهشگران باید در این سیر معنوی برای انتقال واقعیت ها تلاش کنند تا احساسات، ارزش ها و حالت های معنوی و عرفانی شهدا به درستی در متن های ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در خراسان جنوبی برگزار می شود

دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در خراسان جنوبی برگزار می شود