مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:102023-02-20سياسي

بسیج مهندسی سازوکار مقابله با تخلفات ساختمانی را تدوین کند


استاندار فارس با اشاره به لزوم ایستادگی در مقابل تخلفات ساختمانی، گفت: بسیج مهندسین می تواند در این بخش همکاری و سازوکار مقابله با تخلفات ساخت و ساز را تدوین و ارائه کند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به لزوم ایستادگی در مقابل تخلفات ساختمانی، گفت: بسیج مهندسین می تواند در این بخش همکاری و سازوکار مقابله با تخلفات ساخت و ساز را تدوین و ارائه کند.

دکتر محمدهادی ایمانیه عصر یکشنبه 30 بهمن در دیدار با محسن قنادزاده، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، با تاکید بر اینکه همواره از نیروهای جهادی و پای کار انقلاب استقبال می کنیم، گفت: بسیج مهندسین عمران و معماری استان، برای حل مشکلات تعاونی های مسکن وارد عمل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف اشاره و اضافه کرد: این سیاست ها برای اجرایی شدن تدوین می شود؛ برای به نتیجه رسیدن آن ها نیازمند مدیران باورمند هستیم لذا درصد عمده ای از کار ما، انتخاب صحیح افراد است.

ایمانیه خواستار استفاده از گروه های دانشجویی در ارائه خدمات به روستاها و همکاری در امورات نظارتی شد و اضافه کرد: اصلی ترین هدف استفاده از این قشر، ساخته شدن جوانان و دانشجویان از بعد معنوی، مدیریتی و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مهندسی سازوکار مقابله با تخلفات ساختمانی را تدوین کند

بسیج مهندسی سازوکار مقابله با تخلفات ساختمانی را تدوین کند