مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 00:002023-02-19حوادث

رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا در خرمشهر حادثه آفرید


فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری دو فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس کردند، خبر داد.

- سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: در پی فوت فردی در شهرستان خرمشهر، مأموران پلیس برای پیشگیری از بدعت غلط تیراندازی و برقراری نظم و امنیت با هماهنگی مرجع قضایی در حوالی مراسم مستقر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس در این ماموریت، سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 که با تیراندازی و قدرت نمایی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند را مشاهده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو برای فرار از قانون متواری و به سمت خودروی پلیس تیراندازی کردند، گفت: ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی متقابل پس از اصابت گلوله به لاستیک خودرو آن را توقیف و دو سرنشین مسلح را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از نیروهای فراجا از ناحیه کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شد، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح کلاش و دو تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

سرهنگ سهرابی یادآور شد: بدعت تیراندازی در مراسم عزا یا عروسی در شهرهای جنوبی کشور یکی از رسوم غلطی به شمار می آید که معمولا تبعات سنگینی نظیر از دست رفتن جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا در خرمشهر حادثه آفرید

رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا در خرمشهر حادثه آفرید