مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-19سياسي

روز سرنوشت ساز برای شورای شهر بیرجند/آینده شهردار چه می شود؟


شورای اسلامی شهر بیرجند فردا جلسه علنی دارد و در این جلسه قرار است پیرامون ادامه کار «مهدی بهترین» به عنوان شهردار بیرجند تصمیم گیری شود.

- بیرجند- شورای اسلامی شهر بیرجند فردا جلسه علنی دارد و در این جلسه قرار است پیرامون ادامه کار مهدی بهترین به عنوان شهردار بیرجند تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با آغاز دوره جدید شورای اسلامی شهر بیرجند با وجود اینکه چند نفر از اعضای شورا کاندید ریاست شورای اسلامی شهر بیرجند بودند بر سر ریاست علیرضا محمودی توافق شد تا با انجام این کار دوره جدید شورای شهر بیرجند با توافق بین همه اعضا شروع شود و نوید بخش وحدت و انسجام بین همه اعضای این شورا در دوره جدید باشد.

اما این وحدت و انسجام مدت زمان زیادی ادامه نداشت زیرا برای انتخاب یک نفر از بین بیش از 30 کاندید برای سپردن سکان داری شهرداری بیرجند به او، بین اعضای شورا نظرات متفاوتی وجود داشت که این موضوع سبب دو دستگی بین اعضای این شورا شد.

تا اینکه در نهایت بهترین به عنوان شهردار بیرجند انتخاب شد و این در حالی بود که آن دسته از اعضای شورا که با انتخاب وی مخالف بودند، به مخالفت های خود به شکل های مختلف ادامه دادند که این کار منجر به دو بار طرح استیضاح شهردار از سوی اعضای شورای شهر بیرجند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز سرنوشت ساز برای شورای شهر بیرجند/آینده شهردار چه می شود؟

روز سرنوشت ساز برای شورای شهر بیرجند/آینده شهردار چه می شود؟