مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-19سياسي

موسیقی اصیل اقوام و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود


دولت سیزدهم نگاهی فرهنگی به موسیقی دارد که برهمین اساس موانع و ضعف ها باید کنار رود و موسیقی اصیل اقوام محلی و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود تا روح مردم صیقل پیدا کند به همین دلیل سند ملی موسیقی در کشور درحال تدوین است.

- ایسنا/مازندران استان مازندران گفت :دولت سیزدهم نگاهی فرهنگی به موسیقی دارد که برهمین اساس موانع و ضعف ها باید کنار رود و موسیقی اصیل اقوام محلی و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود تا روح مردم صیقل پیدا کند به همین دلیل سند ملی موسیقی در کشور درحال تدوین است.

سیدمحمود حسینی پور امشب در مراسم اختتامیه موسیقی فجر که در سالن سلمان هراتی ساری برگزار شد با اشاره به اینکه متولیان فرهنگ و هنر باید برای حوزه موسیقی برنامه ریزی بیشتری داشته باشند چراکه موسیقی از پرمصرف ترین کالاهای فرهنگی در کشور ما و در جهان است، اظهار کرد :مردم در حوزه موسیقی مطالبه دارند و می خواهند که بیشتر موسیقی گوش بدهند لذا جشنواره های موسیقی با نگاه محلی و مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی باید به صورت فصلی برگزار شود.

وی افزود: امروزه موسیقی یکی از اصلی ترین مولفه های زندگی بشر است.

مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره داشته و فرموده اند: موسیقی یکی از حقایق عالم است استاندار مازندران به قدمت چندین هزار ساله موسیقی در مازندران اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی اصیل اقوام و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود

موسیقی اصیل اقوام و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود