مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-19اقتصادي

کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود


شهردار اردبیل از ایجاد کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور با توافق شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری با بیان این که باید اقدامات مناسبی جهت جذب سرمایه گذار و گردشگر در استان های شمال غرب کشور صورت گیرد، اظهار کرد: کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور با توافق شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر در راستای معرفی ظرفیت ها و جذب گردشگر و سرمایه گذار ایجاد می شود.

وی با اشاره به ایجاد کنسرسیوم گردشگری و برگزاری نمایشگاه گردشگری در تهران، افزود: این اقدام در خصوص معرفی چهار استان شمال غرب کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، گردشگری و اقتصادی موثر خواهد بود؛ البته در ابتدا باید پتانسیل و ظرفیت های شهرها جمع آوری شود.

  شهردار اردبیل با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری در حوزه های مختلف گفت: ما باید از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه استفاده کنیم.

صفری در ادامه از ایجاد کارگره شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور در آستانه عید نوروز به منظور زیباسازی شهر و میزبانی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود

کنسرسیوم گردشگری مراکز استان های شمال غرب کشور ایجاد می شود