مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-19اقتصادي

تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم با 83 هزار میلیارد ریال اعتبار


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم به 83 هزار میلیارد ریال منابع و اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری عصر یکشنبه در جریان بازدید از چهار خطه اردبیل – سرچم اظهار کرد: 35 کیلومتر از باند اصلی محور اردبیل – سرچم آماده آسفالت ریزی است تا اوایل سال آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از این محدوده ارتباطی باشیم.

وی تصریح کرد: محور اردبیل – سرچم به طول 178 کیلومتر در هفت قطعه به پیمانکاران بومی و غیربومی واگذار شده تا مراحل احداث این مسیر ارتباطی را شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 124 کیلومتر از این محور مواصلاتی در حوزه استحفاظی استان اردبیل قرار دارد و مابقی نیز در محدوده استان آذربایجان شرقی و زنجان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه در همه قطعات به غیر از محدوده 40 کیلومتر تونل ها پروژه با سرعت و دقت در حال اجرا است، افزود: برای تکمیل کل این مسیر 83 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که به یکباره نمی توان این میزان منابع را تأمین و تخصیص داد.

وی ضرورت جذب اعتبارات ملی و ردیف های مختلف بودجه ای را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار تأمین اعتبار از محل فاینانس بانکی، قرار است از محل تهاتر نفت برای این پروژه اساسی استان اردبیل اعتبار مورد نیاز در نظر گرفته شود تا در قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم با 83 هزار میلیارد ریال اعتبار

تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم با 83 هزار میلیارد ریال اعتبار