مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:532023-02-19سياسي

مرکز آموزش زبان فارسی در یکی از دانشگاه های کوبا راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آلبرتو گونزالس کاسالس سفیر کوبا در جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حضور در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با سیدعلی قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و اساتید این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

سفیر کوبا در جمهوری در این دیدار اظهار کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اولین دانشگاهی است که مایل به همکاری دوجانبه در راستای ارتقاء سطح علمی است و بر این اساس نیز تحقیقات زیادی در رابطه با سطح علمی و کیفیت اساتید و مدیران این دانشگاه از سوی کارشناسان و اساتید ذیربط کوبایی انجام شده است.

وی افزود: افزود: یکی از دلایل انتخاب دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) جهت همکاری بین دو کشور ایران و کوبا وجود مرکز تخصصی آموزش زبان فارسی است که این مرکز می تواند در جهت افزایش تعاملات فرهنگی و مذهبی نیز گام های موثری بردارد.

گونزالس کاسالس ضمن اشاره به افزایش 40 درصدی افراد مسلط به خواندن و نوشتن بعد از انقلاب در کشور کوبا خاطر نشان کرد: فیدل کاسترو در جهت بالابردن سطح علمی تلاش های زیادی کرده که افزایش 40 درصدی سطح خواندن و نوشتن در بین مردم کوبا یکی از این اقدامات می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش زبان فارسی در یکی از دانشگاه های کوبا راه اندازی می شود

مرکز آموزش زبان فارسی در یکی از دانشگاه های کوبا راه اندازی می شود