مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:062023-02-19بين الملل

اظهارنظر کرملین درباره عمق اختلاف روسیه و آمریکا


سخنگوی پوتین گفت اظهارات اخیر معاون وزیر خارجه آمریکا که کریمه را هدف قانونی حملات اوکراین خواند، عمق اختلاف بین آمریکا و روسیه را برجسته می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا 1 گفت اظهارات ویکتوریا نولند معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی یک بار دیگر نقش واشنگتن به عنوان منبع اصلی تنش های بین المللی را مورد تاکید قرار می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس، این مقام ارشد روس گفت که نولند بخشی از گروه گسترده سرسخت ترین جنگ طلبان در سیاست آمریکاست.

ما با این نقطه نظر بسیار آشنا هستیم.

این بار دیگر میزان اختلافات ما را برجسته و احتمالاً همچنین بر نقش ایالات متحده به عنوان منبع اصلی درگیری های کنونی بین المللی تاکید می کند.

  نولند پیش تر گفته بود که ایالات متحده از حملات اوکراین به مواضع در کریمه حمایت می کند و از آن ها به عنوان اهداف قانونی یاد کرده بود.

  پیش از اظهارنظر معاون بلینکن، خود وی چهارشنبه (15 فوریه) در  یک تماس ویدئویی با کارشناسان گفت ایالات متحده فعالانه اوکراین را به بازپس گرفتن کنترل کریمه تشویق نمی کند و این تصمیم تنها با کی یف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر کرملین درباره عمق اختلاف روسیه و آمریکا

اظهارنظر کرملین درباره عمق اختلاف روسیه و آمریکا