مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:222023-02-19اجتماعي

اعزام 80 دانش آموز آملی به اردوهای راهیان نور


2 کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر امروز از حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان با بدرقه جمعی از مسؤولان راهی سرزمین ایثار و مقاومت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از اعزام 80 دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان در این سفر معنوی که پنج روزه است، از یادمان های هشت سال دفاع مقدس در شوش، اندیمشک، شلمچه، دهلاویه، هویزه، خرمشهر و طلاییه بازدید می کنند.

فرمانده بسیج ناحیه آمل با بیان اینکه به دلیل همزمانی ماه رمضان با تعطیلات نوروزی، راهیان نور تا پایان اسفند ماه برگزار می شود، گفت: در مرحله بعدی 400 نفر از  بسیج محلات زائر شهدا می شوند.

داغمه چی از اعزام بیش از  300 دانشجوی آمل هم به راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: از  16 اسفندماه دانشجویان عازم سرزمین نور می شوند.

فرمانده بسیج ناحیه آمل در ادامه هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور یک اردوی بصیرتی، فرهنگی  و معرفتی است و مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در مناطق جنوب هم موزه بزرگ حماسه سازی مردان و زنانی است که تا پای جان از این کشور دفاع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 80 دانش آموز آملی به اردوهای راهیان نور

اعزام 80 دانش آموز آملی به اردوهای راهیان نور