مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-19اجتماعي

مسئولی نباید مانع از خدمات رسانی به معلولان شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: متاسفانه عده ای هستند که در مسیر خدمت رسانی به جامعه بزرگ معلولان سنگ اندازی کرده و مانع ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان باقلاچی ظهر یکشنبه در جشنواره ورزشی نابینایان و کم بینایان اردبیل در سالن شهید آسمانی مجموعه تختی اردبیل اظهار کرد: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در کنار دیگر مجموعه های فرهنگی اهتمامی جدی بر ارتقای برنامه های فرهنگی و ورزشی جامعه معلولان دارد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مشکلات فراروی جامعه معلولان باید همگی آستین بالا بزنیم، خاطرنشان کرد: تحقق وعده های داده شده برای رفع مشکلات معلولان امری مهم و ضروری است و معلول واقعی کسانی هستند که در مسیر خدمت رسانی به جامعه بزرگ معلولان سنگ اندازی کرده و مانع ایجاد می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل برگزاری چنین جشنواره هایی را در معرفی توانمندی های نابینایان و کم بینایان مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور نابینایان اردبیلی در تیم های مختلف ورزشی در صحنه های ملی و بین المللی برای ما حائز اهمیت است و همه مسئولان باید در کنار این افراد برای موفقیت معلولان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولی نباید مانع از خدمات رسانی به معلولان شود

مسئولی نباید مانع از خدمات رسانی به معلولان شود