مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-19فرهنگي

«یوگای رویا» به چاپ سوم رسید/ کتابی برای شناخت خود


مترجم کتاب یو گای رویا؛ که در خصوص روشنی بخشیدن به زندگی افراد از طریق رویا بینی شفاف و یوگاهایی خواب تبتی، توسط نویسنده معروف انگلیسی زبان (( اندرو هولچک )) نگارش شده است، - صدر الدین برهانی، مترجم کتاب یوگای رویا، در گفت گو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یوگای میلام که در لغت به معنای نور می باشد .

نور پنهان در درون انسان ها را برای خواننده کتاب هویدا می کند؛ این کتاب با هدف معرفی عمق یوگای رویا نوشته شده و شیوایی بیان نویسنده اصلی و همچنین صداقت او طراوات خاصی به اثر داده است .

وی با اشاره به اینکه از لحاظ روانشناسی رویاها دارای اهمیت خاصی هستند، اظهار کرد: این کتاب شامل فصل های متعددی است و بطور نمونه نشان می دهد رویاها از ضمیر ناخودآگاه انسان سرچشمه گرفته و ترس ها و علایق فرد را نشان می دهد و بابررسی آن می توان به علل بسیاری از بیماری های اشخاص در موضوع روان درمانی پی برد.

این مترجم در ادامه یادآورشد: در این کتاب نیز با کمک علم روانشناسی نوین و موضوع خواب تبتی، خواننده می تواند کنترل رویاهای خود را به دست بگیرد و با مدیریت افکار خود به زندگی بهتری از لحاظ سلامت روان و امید به آینده دست یابد.

برهانی در پایان یادآور شد: در فصلی از این کتاب به افسانه دانایی اشاره دارد در واقع این موضوع یکی از موانع سد راه و عامل توهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یوگای رویا» به چاپ سوم رسید/ کتابی برای شناخت خود

«یوگای رویا» به چاپ سوم رسید/ کتابی برای شناخت خود