مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-19سياسي

باید مراقب «بی قراری مفهومی» در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم


استاد فلسفه سیاسی با اشاره به اینکه باید مراقب «بی قراری مفهومی» در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: ما نباید فکر کنیم که این مفاهیم و ارزش های انقلاب مثل استقلال، - باید مراقب بی قراری مفهومی در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم ایسنا/قم استاد فلسفه سیاسی با اشاره به اینکه باید مراقب بی قراری مفهومی در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: ما نباید فکر کنیم که این مفاهیم و ارزش های انقلاب مثل استقلال، آزادی، عدالت، معنویت، اخلاق، سبک زندگی ومجموعه مفاهیم دیگر، تضمین شده است یا مُهر خدا پایش خورده است، هیچ کدام از این ها تضمین شده نیست.

حجت الاسلام مهاجرنیا در کرسی آزاداندیشی که 30 بهمن با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: این حضور مردم نشان می دهد که مردم انقلاب را می خواهند در عین حال که انتقاد هم دارند.

وی ادامه داد: مردم از اصل انقلاب ناراحت نیستند چون می دانند که هیچ انقلابی در دنیا اتفاق نیافتاده و نخواهد افتاد که مثل انقلاب اسلامی باشد.

مردم ممکن است با ساختار موجود مشکل داشته باشند، ساختاری که باید مشکل اقتصادی، سیاسی، اخلاقی، رفتاری و زندگی مردم را حل کند؛ لذا راهپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب «بی قراری مفهومی» در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم

باید مراقب «بی قراری مفهومی» در گفتمان انقلاب اسلامی باشیم