مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:442023-02-19سياسي

تلاش برای ایجاد 17 واحد ثبتی در شهرستان های سیستان و بلوچستان


17شهرستان سیستان و بلوچستان واحد ثبتی ندارند که تلاش می شود، در تمامی این شهرستان ها واحد ثبتی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسن بابایی امروز در نشست اداری ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با کارکنان اداره کل و روسای واحد های ثبتی تابعه سیستاون و بلوچستان اظهار کرد:  در سومین سفر به سیستان و بلوچستان 9 پروژه عمرانی را در دست افتتاح داریم که در آینده نزدیک این پروژه ها در استان سیستان وبلوچستان افتتاح شود.

معاون قوه قضاییه و رییس ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سفر به خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شد در بحث پروژه های عمرانی درختان خوش بینانه در مدت یک سال تا هجده ماه هیچ واحد استیجاری درکل کشور نداشته باشیم،، هم اکنون 150 واحد استیجاری داریم که امیدوارم تمام واحدها ثبتی شود.

وی گفت: هدف از تشکیل جلسه و نشست های منطقه ای واحد های ثبتی با توجه به برنامه های رویکردهایی که در کمیسیون اصل 90 داشتیم و تفیض اختیاراتی که در سازمان شد لازم بود جلساتی به صورت حضوری برگزار شود و این جلسه جلسه جامعی در راستای حدنگاری لایه های مختلفی است که ما در عرصه های استان مشاهده می کنیم.

بابایی بیان کرد: به موجب قانون حدنگار سال 93 سازمان ثبت متولی حدنگاری است و مکلف بودیم ظرف پنج سال  حدنگاری را به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد 17 واحد ثبتی در شهرستان های سیستان و بلوچستان

تلاش برای ایجاد 17 واحد ثبتی در شهرستان های سیستان و بلوچستان