مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-19اقتصادي

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل


مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت: هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه از 7 الی 14 اسفندماه امسال در سایت نمایشگاهی مصلی بابل برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت: هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه از 7 الی 14 اسفندماه امسال در سایت نمایشگاهی مصلی بابل برگزار می شود.

سیدمرتضی حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه از 7 الی 14 اسفندماه امسال در سایت نمایشگاهی مصلی بابل برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره بهار نارنج در چند سال گذشته تبدیل به فرصتی برای تولیدکنندگان گل و گیاه از بعد اقتصادی و از سویی سبب پویایی منظر شهری و نشاط عمومی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 84 غرفه دار در این نمایشگاه از سایر نقاط کشور حضور دارند، افزود: امسال این نمایشگاه از تنوع بالایی برخوردار است، ضمن اینکه برای نخستین بار این نمایشگاه دارای تراز ملی و بازرگانی مثبت بوده و برای مجموعه فضای سبز به جای هزینه آورده دارد.

حسینی با بیان اینکه امسال گروه مدیران خودرو اسپانسر و حامی این جشنواره شدند، خاطرنشان کرد: وجود این حامیان سبب شده تا ظرفیت اقتصادی جشنواره افزایش یافته و ظرفیت این حامی تا سال 1402 برخوردار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل

هشتمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل