مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:262023-02-19سياسي

توسعه زیرساخت های سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همراهی خیرین


رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه زیرساخت های سلامت این استان نیازمند همراهی خیرین است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه زیرساخت های سلامت این استان نیازمند همراهی خیرین است.

کیان دهراب پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های درمانی استان نیازمند همراهی بیشتر خیران است، افزود: هم اکنون چندین زیرساخت درمانی شهر یاسوج در کانکس یا ساختمان های استیجاری فعالیت می کند که نیاز است تا خیران نیکوکار در این خصوص مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی اظهارکرد: برای مشارکت در توسعه امکانات درمانی و بهداشتی لازم نیست حتما سرمایه کلانی خرج شود بلکه شهروندان می توانند با خرید حتی یک تب سنج در این اقدام خداپسندانه سهیم شوند.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تامین زمین محل احداث مهمترین نیاز مجمع سلامت برای توسعه امکانات درمانی در کهگیلویه و بویراحمد است که شهروندان نیک اندیش می توانند با کمک های هرچند کوچک خود زمینه خریداری آن را فراهم کنند.

دهراب پور تصریح کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته از اردیبهشت ماه سال 89 تاکنون بخش عمده ای از فعالیت خیران سلامت در استان غیربومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همراهی خیرین

توسعه زیرساخت های سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همراهی خیرین