مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-19سياسي

بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی برگزار می شود


آیت الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد درس خارج حوزه علمیه جهت حضور در بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی عازم جده عربستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی از فردا دوشنبه اول اسفندماه در جده عربستان سعودی آغاز می شود و آیت الله احمد مبلغی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در این مجمع حضور می یابد تا در رابطه با موضوعات مطروحه و قرار گرفته در دستور کار این دوره از مجمع به بحث و تبادل نظر با فقهای جهان اسلام بپردازد.

آیت الله احمد مبلغی ، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه و یکی از چهره های بین المللی حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری است.

وی همچنین مؤسس و رییس مرکز پژوهش های دینی تطبیقی التجدید در لبنان است.

مجمع بین المللی فقه اسلامی، مرکزی علمی، فقهی و فرهنگی وابسته به سازمان همکاری های اسلامی(سازمان کنفرانس اسلامی سابق) است که در سال 1403 مطابق با 1983 در مکه تأسیس شد.

در این دوره از مجمع بیش از 200 عالم، فقیه و کارشناس اقتصادی، پزشکی، جامعه شناسی و آموزش و پرورش از 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی برای تحقیق و بحث درباره 160 پرونده مختلف شرکت دارند.

این مجموعه از زمان تأسیس خود در چهار دهه پیش شروع به کار کرده و به طور کل سازمان دهی دوره های سالانه با حضور اعضا و کارشناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی برگزار می شود

بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی برگزار می شود