مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-19فرهنگي

نمایشگاهی برای برند و برندسازی


نگارخانه صفوی با تأکید بر مفهوم برند و هویت برندسازی در نمایشگاه «طراحی نشانه و هویت بصری» به ارائه آثاری از دانشجویان گرافیک دانشگاه هنر اصفهان پرداخته است.

- ایسنا/اصفهان نگارخانه صفوی با تأکید بر مفهوم برند و هویت برندسازی در نمایشگاه طراحی نشانه و هویت بصری به ارائه آثاری از دانشجویان گرافیک دانشگاه هنر اصفهان پرداخته است.

ونوس نجفی، کیوریتور این نمایشگاه به ایسنا گفت: مجموعه ای از ویژگی ‎ها و خصوصیات کنار هم، هویت برند را می ‎سازند و این هویت برند است که برند را از دیگران و سایر رقبا متمایز و برای مردم قابل شناسایی و درک می ‎کند.

برند بدون هویت معنایی ندارد.

طراحی لوگو آرت و برندسازی، نوعی نمایش ذهنی یک شیء یا حتی یک موضوع در ذهن یک مشتری است که این نمایش به شکل یک شبکه ارتباطی حفظ می شود؛ ازاین رو برندسازی را می توان فرایندی منظم دانست که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری کاربران استفاده می شود.

او ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه طراحی نشانه و هویت بصری ایجاد ذهنیت و چشم انداز در مشتریان نسبت به تجارت خود است تا جایی که رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند، گفت: وقتی از منظر کلان به بحث فرهنگ نگاه می کنیم، برند و برندسازی فراتر از معادلات ساده و اولیه کسب وکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی برای برند و برندسازی

نمایشگاهی برای برند و برندسازی