مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-19فرهنگي

شهر آشوب را در گالری اکنون ببینید


نمایشگاه «شهر آشوب» در گالری اکنون، روایتگر نظم در بی‎نظمی و تصویرگر نوعی آشوب است که با محوریت نقاشی های فریناز فرنیا برپاشده است.

- ایسنا/اصفهان نمایشگاه شهر آشوب در گالری اکنون، روایتگر نظم در بی‎نظمی و تصویرگر نوعی آشوب است که با محوریت نقاشی های فریناز فرنیا برپاشده است.

فریناز فرنیا به ایسنا گفت: در نمایشگاه نقاشی شهر آشوب تعداد 10 اثر ارائه شده که با تکنیک رنگ و روغن و سبک سورئال و در رنگ های سیاه، سفید و خاکستری در یک سال نیم گذشته خلق شده اند.

او ادامه داد: این نقاشی ها حاصل درونیات، دغدغه ها و زندگیِ زیسته من بود؛ درواقع افکار و ذهنیات مشوش خود را در این آثار به شکلی سورئال به تصویر کشیده ام.

نمایشگاه شهر آشوب حاوی این پیام است که هرکس آشوب‎های درونی خاص خود را دارد و با تمرکز بر توانایی‎های شخصی می‎تواند این بی‎نظمی را به نظم دلخواه خود درآورد.

این هنرمند گفت: نقاشی های این نمایشگاه نیز روایتگر آنتروپی و نظم در بی‎نظمی و درواقع یک آشوب هستند که در ابتدا از یک آشوب درونی آغازشده و پس از آن به جامعه کشیده می شود و انتخاب نام شهر آشوب نیز به همین دلیل بر آن ها نهاده شده است.

فرنیا اضافه کرد: من هم زمان با فعالیت هنری و نقاشی، در زمینه ورزش و به طور تخصصی کاراته و اتومبیل رانی نیز به صورت حرفه ای کار می کنم و افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آشوب را در گالری اکنون ببینید

شهر آشوب را در گالری اکنون ببینید