مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:422023-02-19سياسي

نخستین کنگره شهدای مهندس استان همدان برگزار می شود


دبیر کنگره شهدای مهندس استان همدان از برگزاری نخستین کنگره شهدای مهندس استان در 4 اسفندماه خبر داد و گفت: در این کنگره از خانواده 116 شهید مهندس استان تجلیل خواهد شد.

- ایسنا/همدان دبیر کنگره شهدای مهندس استان همدان از برگزاری نخستین کنگره شهدای مهندس استان در 4 اسفندماه خبر داد و گفت: در این کنگره از خانواده 116 شهید مهندس استان تجلیل خواهد شد.

  مجید رضایی والا سه شنبه 30 بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت برگزاری نخستین کنگره شهدای مهندس استان همدان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره شناساندن شهدای مهندس به عنوان الگو به نسل جوان دانشجو و بیان نقش مهندسان در دفاع مقدس که باعث خلق حماسه بی بدیل در تاریخ این سرزمین شدند، است.

این جوانان با انگیزه الهی در مقابل دشمنی که از کامل ترین تجهیزات بهره می برد، خوش درخشیدند و کارهای بی نظیری انجام دادند.

رضایی والا تصریح کرد: ایده اصلی این برنامه از اسفند 99 آغاز شد که به علت شیوع کرونا دچار وقفه شد اما از ابتدای امسال کارها آغاز شده و مهمترین کار به دست آوردن آمار شهدای مهندس بود چراکه آمار دقیقی در دسترس نبود.

وی ادامه داد: در کمیته تعیین مصادیق، شهدایی که دارای مدرک مهندسی دانشگاهی هستند یا دوره تخصصی فنی و مهندسی دیدند، در این گروه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره شهدای مهندس استان همدان برگزار می شود

نخستین کنگره شهدای مهندس استان همدان برگزار می شود