مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-19اجتماعي

خطر ریزش بهمن در گردنه چری و شاه منصوری


شهرکرد_مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه چری و شاه منصوری به دلیل ریزش شدید بهمن و خطر ریزش احتمالی دوباره در حال حاضر بازگشایی نشده است.

- خسرو کیانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کلیه محورهای روستایی بجز محور شیخ علیخان، روستای توف سفید، محور سرآقاسید، خویه و بیراهگان که در منطقه موگویی قرار دارند بازگشایی شده اند، این در حالی است که بحث پاکسازی ها هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا پاکسازی ها انجام می شود تصریح کرد: گردنه چری و شاه منصوری به دلیل ریزش شدید بهمن و خطر ریزش احتمالی دوباره در حال حاضر بازگشایی نشده است.

کیانی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور نیروهای راهداری در این گردنه ها با خطراتی مواجه است فعلاً بازگشایی با کندی پیش می رود و به محض اینکه خطرات احتمالی رفع شود اقدامات در این زمینه آغاز می شود.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بخش بازفت تمامی محورها از سمت تاراز باز هستند و از بخش صمصامی هم جاهایی که مراکز جمعیتی است ارتباط برقرار شده است.

کیانی مشکل اساسی برای امدادرسانی به مردم کوهرنگ را بازگشایی محورهای مواصلاتی عنوان و افزود: کمک رسانی در بحث بازگشایی معابر روستایی و کمک نیروهای جهادی برای برف روبی منازل مسکونی در حال انجام است و از ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر ریزش بهمن در گردنه چری و شاه منصوری

خطر ریزش بهمن در گردنه چری و شاه منصوری