مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-19فرهنگي

شان پن: به جای «ویل اسمیت» به «زلنسکی» اسکار می دادید


«شان پن» آکادمی اسکار را به دلیل امتناع از دعوت از «ولودیمیر زلنسکی» (رییس جمهور اوکراین) به اسکار 2022 مورد انتقاد قرار داد و گفت که این تصمیم باعث شد او یکی از جوایز اسکارخود را به رییس جمهور اوکراین هدیه دهد.

- شان پن آکادمی اسکار را به دلیل امتناع از دعوت از ولودیمیر زلنسکی (رییس جمهور اوکراین) به اسکار 2022 مورد انتقاد قرار داد و گفت که این تصمیم باعث شد او یکی از جوایز اسکارخود را به رییس جمهور اوکراین هدیه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، این بازیگر در کنفرانس مطبوعاتی مستند جدیدش با عنوان ابرقدرت در جشنواره بین المللی فیلم برلین گفت: جایزه اسکار در دفتر زلسنکی است و هر زمانی که بخواهد می تواند آن را ذوب کند.

اهدای این جایزه به او یک حرکت نمادین بین دو دوست بود و الهام گرفته از شرم مستمر من نسبت به رهبری آکادمی فیلم سینمایی در جایزه دادن به ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک به جای جایزه دادن به بزرگترین نماد سینما و بشریت امروزی (زلسنکی) است .

ماه مارس گذشته، حدود یک ماه پس از تهاجم روسیه به اوکراین، شان پن قول داد که اگر آکادمی اسکار زلنسکی را به مراسم اسکار دعوت نکند، مجسمه اسکار خود را ذوب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شان پن: به جای «ویل اسمیت» به «زلنسکی» اسکار می دادید

شان پن: به جای «ویل اسمیت» به «زلنسکی» اسکار می دادید